Marketing Sales & Customer Service

Charley Watkins
Marketing Sales & Customer Service
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Selling through service is a concept no business can ignore. This book examines the advances made within the financial services industry by repositioning products, revolutionizing the way in which the industry relates to its customers and promotes products. Among the issues addressed are the opportunities afforded by technology to reach new customers and develop new banking products.Marketing is a core component of management activity. It should be seen as a key contributor to the sales through service philosophy. This book is a useful manual of best practice in standard marketing concepts including market research, identifying core product areas and matching product to need.Required reading for the Diploma in Financial Services Management (DFSM) qualification administered by The Chartered Institute of Bankers and jointly awarded with the University of Manchester Institute of Science and Technology (UMIST).
Data wydania: 1999
ISBN: 978-0-85297-511-4, 9780852975114
Język: angielski
Wydawnictwo: Chartered Institute of Bankers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing Sales & Customer Service? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Sales & Customer Service. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl