Marketing Research 3e

Naresh K. Malhotra, David F. Birks
Marketing Research 3e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This 3rd edition of Marketing Research: An Applied Approach forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth.Marketing Research: An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate level.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-273-70689-2, 9780273706892
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing Research 3e aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Research 3e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl