Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Piotr Łabuz
3 /10
Ocena 3 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
3 /10
Ocena 3 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać. Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie: jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW, jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System), jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych, jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz, jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego, jak podsuwać innym motywy do działania, jak mówić jedno, by przekazywać drugie, jakie słowa wzbudzają czujność.
Data wydania: 2006-06-01
ISBN: 978-83-246-0428-9, 9788324604289
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 192

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@SYSTEM
@SYSTEM
2008-02-18
3 /10
Przeczytane

Kolejna książka - reklama :/ Dużo lepsze są książki zagranicznych autorów.

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl