Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać. Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie: jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW, jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System), jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych, jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz, jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego, jak podsuwać innym motywy do działania, jak mówić jedno, by przekazywać drugie, jakie słowa wzbudzają czujność.