Marketing Across Cultures

J. Usunier
Marketing Across Cultures
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing Across Cultures offers a different approach to global marketing, based on the recognition of diversity in world markets and on local consumer knowledge and marketing practices.The text adopts a cultural approach to international marketing, which has two main dimensions: * A cross-cultural approach compares national marketing systems and local commercial customs in various countries.* An intercultural approach, which is centred on the study of interaction between business people from different cultures. The book is invaluable for senior undergraduate students who have studied a marketing management course and Postgraduate students (MBA in particular) for an international marketing course. For those who wish to improve their cultural awareness, this is essential reading.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-273-68529-6, 9780273685296
Język: angielski
Wydawnictwo: Pitman

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing Across Cultures? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Across Cultures. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl