Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e

J. Lambin
Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book offers more than coverage of the marketing function: it provides a broad treatment of the subject, integrating both the strategic and operational dimensions.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-4039-9852-1, 9781403998521
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl