Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e
J. Lambin
Popraw tę książkę
|
Dodaj inne wydanie
Opis
This book offers more than coverage of the marketing function: it provides a broad treatment of the subject, integrating both the strategic and operational dimensions.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-4039-9852-1, 9781403998521
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Książka Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Market Driven Management Strategic&Operational Marketing 2e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?