Managing Media Companies. Harnessing Creative Value

Annet Aris, Jacques Bughin
Managing Media Companies. Harnessing Creative Value
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world. The book is strongly focused on applicability and combines long standing best practice principles with innovative approaches for staying ahead. It systematically discusses competences needed in each of the key functional areas in the media companies drawing on examples from all main media sectors .
Data wydania: 2005-09-12
ISBN: 978-0-470-01563-6, 9780470015636
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons
Stron: 432

Autor

Annet Aris Annet Aris
Urodzona w 1958 roku
Annet Aris is an Adjunct Professor of Strategy at INSEAD. She is also a board member of Thomas Cook PLC in London, ASML Holding N.V. in Veldhoven, ProSiebenSat.1 Media SE in Munich, ASR Nederland N.V. in Utrecht and Jungheinrich AG in Hamburg.Annet ...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Managing Media Companies. Harnessing Creative Value? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Managing Media Companies. Harnessing Creative Value. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl