Little Book of Big Promotions

Lisa L. Cyr
Little Book of Big Promotions
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Brimming with ideas for promotional campaigns

Designers are always looking to give their work the creative edge required to get noticed in a sea of marketing and promotion. To achieve this, they must be market savvy, innovative, and possess up-to-date production know-how.

The Little Book of Big Promotions is packed with content that offers creative inspiration. It offers hundreds of design ideas, insight into the creative process and execution, and the tools and information needed to make the right production decisions. Project details are highlighted and descriptive text dissects the essential design elements that make each promotion unique and effective.

This book will enable seasoned professionals and less-experienced designers to choose the right options for their job, budget, ability, and the market they are trying to reach.

ISBN: 978-1-59253-355-8, 9781592533558
Język: angielski
Wydawnictwo: Rockport Publishers

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Little Book of Big Promotions? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Little Book of Big Promotions. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl