Publikacja jest poświęcona zagadnieniom zarządzania strategicznego i nadzoru korporacyjnego, należącym do najważniejszych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem. Zawiera zbiór opracowań zarówno o charakterze teoretycznym, stanowiącym podstawę do dalszej dyskusji naukowej, jak i teksty odnoszące się do praktycznego zastosowania prezentowanych koncepcji i metod.
Kierowana jest do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i pracowników naukowych uczelni wyższych na wydziałach zarządzania i ekonomii.
Będzie również ciekawą lekturą dla praktyków - przedsiębiorców i menedżerów opracowujących i realizujących na co dzień strategie swoich firm.
Kierowana jest do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i pracowników naukowych uczelni wyższych na wydziałach zarządzania i ekonomii.
Będzie również ciekawą lekturą dla praktyków - przedsiębiorców i menedżerów opracowujących i realizujących na co dzień strategie swoich firm.