Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami. Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.
"Bili Ouirke jest jednym z filozofów dobrej komunikacji organizacyjnej. Godne pozazdroszczenia doświadczenie pozwoliło mu napisać książkę ważną nie tylko dla specjalistów w zakresie komunikacji wewnętrznej, lecz także dla starszych menedżerów, którzy muszą zrozumieć, że komunikacja "nie zrobi się" sama. Trzeba nią kierować i się o nią troszczyć, Właśnie o tym opowiada ta godna polecenia pozycja".
Roger DAprin, wiceprezes ROI Communication oraz autor The Credible Company
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.
"Bili Ouirke jest jednym z filozofów dobrej komunikacji organizacyjnej. Godne pozazdroszczenia doświadczenie pozwoliło mu napisać książkę ważną nie tylko dla specjalistów w zakresie komunikacji wewnętrznej, lecz także dla starszych menedżerów, którzy muszą zrozumieć, że komunikacja "nie zrobi się" sama. Trzeba nią kierować i się o nią troszczyć, Właśnie o tym opowiada ta godna polecenia pozycja".
Roger DAprin, wiceprezes ROI Communication oraz autor The Credible Company