Klient ma zawsze rację

Janelle Barlow, Claus Moller
Klient ma zawsze rację
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta? Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć? Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy. Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług
Tytuł oryginalny: A Complaint Is a Gift
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-264-1533-3, 9788326415333
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Stron: 244

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Klient ma zawsze rację? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Klient ma zawsze rację. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl