Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Armin Brott, Robert Gordman
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

kim jest klient, którego musisz mieć;
jak pozycjonować swoją firmę;
w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
jak wybrać sobie niszę na rynku;
co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-246-0751-8, 9788324607518
Wydawnictwo: One Press, Helion
Stron: 240

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl