Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?
Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?
Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:
chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?
Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?
Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:
chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.