Jak zarobić na komunikacji marketingowej

Lucy Aitken, Antony Young
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Jak zarobić na komunikacji marketingowej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Pojęcie zwrotu z inwestycji marketingowej dla wielu jeszcze ludzi z branży brzmi obco i nieprzyjaźnie, kłócąc się z cechami marketingu, jakimi w powszechnym pojęciu są wrażenia, kreatywność czy też wyobrażenia. Marketingowy ROI jest zaś pojęciem finansowym, ściśle związanym z liczbami i umiejętnością skutecznego, trafnego inwestowania. Książka Antony'ego Younga i Lucy Aitken w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane z funkcjonowaniem ROI, jego związkami z globalnymi celami firmy oraz jej pracownikami, a także, na przykładach firm-gwiazd, pokazuje, co firmy i marketerzy powinni zmienić w swoich strategiach i działaniach, aby osiągnąć imponujący zwrot ze swoich inwestycji marketingowych.
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7552-859-6, 9788375528596
Wydawnictwo: Agora
Stron: 184

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Jak zarobić na komunikacji marketingowej nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@internautka
@internautka
2010-12-18
10 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak zarobić na komunikacji marketingowej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl