>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona"
w promocyjnej cenie >>
Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientemUżyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacjaWybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistykaJeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klientaPozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkachProgramy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocjiPublic relations i kampanie reklamoweKompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zyskówObsługa klienta przed sprzedażą i po niejGrafika i rozmieszczenie elementów witrynyStrona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszykLogowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepieCentrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistykaModele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązańPrawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!
w promocyjnej cenie >>
Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientemUżyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacjaWybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistykaJeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klientaPozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkachProgramy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocjiPublic relations i kampanie reklamoweKompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zyskówObsługa klienta przed sprzedażą i po niejGrafika i rozmieszczenie elementów witrynyStrona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszykLogowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepieCentrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistykaModele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązańPrawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!