Na współczesnym rynku pracy dużą rolę przy poszukiwaniu zarówno kandydatów, jak i ofert zatrudnienia, odgrywa Internet. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie swoich ofert na stronach WWW, powstają banki ofert i strony, na których osoby poszukujące pracy zamieszczają informacje o swoich kwalifikacjach. W poszukiwaniu pracy można też skorzystać z grup i forów dyskusyjnych. Sieć jest źródłem ogromnej ilości informacji, należy tylko wiedzieć, gdzie i jak ich szukać. Książka "Jak wykorzystać Internet w poszukiwaniu pracy?" to przewodnik dla tych, którzy chcą skorzystać z możliwości największego dziś medium informacyjnego. Opisuje serwisy internetowe poświęcone pracy: od dużych i znanych portali, takich jak Onet, Interia czy Wirtualna Polska, po typowe serwisy branżowe i należące do prasy. Przedstawia grupy dyskusyjne, z jakich można skorzystać, aby znaleźć oferty i porozmawiać z innymi osobami poszukującymi zatrudnienia. Przydatne wskazówki znajdą tu osoby poszukujące pracy w Polsce i za granicą, rozpoczynające własną działalność gospodarczą i szukające miejsca na praktykę studencką lub pracę wakacyjną. Praca w Polsce -- serwisy internetowe i grupy dyskusyjne Poszukiwanie pracy za granicą Program "Pierwsza praca" Wyszukiwanie zleceń dla działalności gospodarczej Praca dla osób niepełnosprawnych Wyszukiwanie ofert konkretnego pracodawcy Korzystanie z kalkulatora wynagrodzeń i porad prawnych w Internecie Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych Jeśli zależy Ci na zdobyciu ciekawej pracy, wykorzystaj w swoich poszukiwaniach Internet. Ta książka będzie Twoim przewodnikiem.