Jak przyciągnąć doskonałych klientów

Jan Brogniez, Stacey Hall, Jan Bregniez
Jak przyciągnąć doskonałych klientów
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Przestań szukać doskonałych klientów Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że ?biznes to wojna?, a zdobywanie udziałów na rynku oznacza ?pobicie? kogoś innego. Szczegółowo przedstawiają prosty system uatrakcyjnienia twojej firmy tak bardzo, że doskonali klienci i interesanci są do ciebie naturalnie przyciągani. Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Hall i Brogniez z powodzeniem zapoznają ze swoją teorią klientów już od wielu lat, a teraz dzielą się wiedzą, jak ich Plan strategicznego przyciągania może łatwo i szybko przyciągnąć tych klientów, którzy idealnie pasują do twojej firmy! OPINIE To niewiarygodnie odkrywcza książka ze zdumiewająco praktycznym zastosowaniem. Moc przyciągania w biznesie jest potężną koncepcją dla każdego, aby rozwijać się szybciej i z większą przewidywalnością. Super! - Brian Tracy, autor książek Psychologia sprzedaży oraz Maksimum osiągnięć O AUTORACH Stacey Hall i Jan Brogniez są współzałożycielkami firmy Perfect Customers Unlimited, eksperymentalnej spółki doradczo-szkoleniowej, która stała się katalizatorem nowej rzeczywistości marketingu i sprzedaży w przedsiębiorstwach . Fachowcy w branży przypisują STACEY HALL odkrycie i uruchomienie nowej rzeczywistości marketingowej ? Strategicznej Synchroniczności. Dzięki tej zmieniającej paradygmaty metodologii setki dyrektorów korporacji, działów sprzedaży i zespołów szkoleniowych stało się potężnymi magnesami, które szybko i z łatwością przyciągają najdoskonalszych i przynoszących największe zyski klientów. Stacey wykazuje się ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu światowych planów marketingowych dla przedsiębiorstw takich jak FedEx, Budget Rent a Car Corporation czy University of Houston. JAN BROGNIEZ ? jej mistrzostwo w planowaniu strategicznym i wyostrzony zmysł do interesów doprowadziły do opracowania Kursu Strategicznego Projektowania ? systemu wynajdywania i osiągania śmiałych celów, tworzenia organizacyjnych procedur w krótszym czasie, niż wcześniej było to możliwe. Jan opracowuje i prowadzi warsztaty dla klientów, wyjazdy motywacyjne dla firm oraz kursy planowania dla kadr zarządzających. patronat: businessman.pl
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-61040-47-7, 9788361040477
Wydawnictwo: MT Biznes
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Jak przyciągnąć doskonałych klientów aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Jak przyciągnąć doskonałych klientów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl