International Public Relations

P. Curtin
International Public Relations
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

International Public Relations: Negotiating Culture, Identity, and Power offers an innovative critical approach to international public relations theory and practice. The book presents the cultural-economic model of international public relations practice, a model that describes and explains public relations techniques and practices in a variety of regulatory, political, and cultural climates. Going beyond the Western, democratic, corporate perspective, the book critically examines the global diversity of public relations practice in such areas as travel and tourism, sports and international goodwill, non-profits, trade associations, and government national-building and branding efforts. The book questions existing public relations theory by illustrating how public relations is often practiced in countries significantly different from those in the West. International Public Relations: Negotiating Cutlure, Identity, and Power provides a theoretical and practical foundation for public relations researchers and scholars that accounts for cultural differences and the challenges of public relations practice in an era of increasing global interdependence and interconnectedness.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-1-4129-1415-4, 9781412914154
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka International Public Relations aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka International Public Relations. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl