Spis treści:Przedmowa (9)Podziękowania (13)Informacje na temat książki (17)Informacje o serii Hello! (21)1. Pierwsze kroki (23)2. Języki ActionScript 3, XML i E4X (51)3. Witaj, Sparku: obiekty pierwotne, składniki, grafika FXG i MXML, a nawet wideo (77)4. Pojemniki typu Spark, stany widoku, efekty i projektowanie stylów (121)5. Halo Flex 4: Stosowanie obiektów DataGrid, pojemników nawigacyjnych i elementów wyskakujących (157)6. Tworzenie łatwych w obsłudze formularzy za pomocą formaterów i analizatorów poprawności w środowisku Flex (175)7. Cairngorm w akcji: SocialStalkr (Twitter + Yahoo! Maps) (199)Skorowidz (251)Najnowszy Flex aktualna książka. Wykorzystaj szansę! * Jak stworzyć swój pierwszy projekt? * Jak projektować style? * Co wybrać: AJAX czy Flex? A może je połączyć?Flex w wersji 4 to najnowszy krzyk mody na rynku aplikacji webowych. Pozwala na tworzenie rozwiązań internetowych w niczym nieprzypominających tych, z którymi mamy do czynienia na co dzień. Są one atrakcyjne pod względem graficznym, charakteryzują się wysoką interakcyjnością oraz nieprawdopodobnie ogromnymi możliwościami. Jeżeli wspomnieć jeszcze o tym, że jest to środowisko zupełnie darmowe pora przygotować się na rewolucję w świecie aplikacji internetowych!Od marca 2010 roku dostępna jest najnowsza wersja Fleksa, oznaczona numerem 4. Warto poznawać tę wersję z podręcznikiem "Hello! Flex 4" w dłoni. Znajdziesz tu wszechstronną wiedzę na temat języków ActionScript, XML, E4X, obiektów pierwotnych oraz zasad projektowania stylów. Ponadto dowiesz się, jak tworzyć efekty, animacje oraz jak wykorzystać obiekty typu DataGrid. Jednak zanim dojdziesz do tych interesujących, lecz złożonych zagadnień, będziesz miał okazję zapoznać się z samym środowiskiem oraz najlepszymi praktykami i metodami pracy. Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z najnowszą wersją środowiska Flex nie mogłeś lepiej trafić! Rozpocznij ją już dziś! * Pierwsze kroki we Fleksie omówienie platformy * Nasłuchiwanie zdarzeń * Wiązanie danych adnotacja Bindable * Struktura aplikacji pisanych w środowisku Flex * Języki ActionScript, XML, E4X * Definiowanie zmiennych i przestrzenie nazw * Obiekty, tablice oraz sterowanie przepływem * Dziedziczenie i inne pojęcia obiektowe w środowisku Flex * Składniki typu Spark * Stany widoku * Projektowanie stylów * Tworzenie animacji i efektów specjalnych * Wykorzystanie obiektów typu DataGrid * Zastosowanie pojemników nawigacyjnych oraz elementów wyskakujących * Projektowanie i tworzenie formularzyRozpocznij przygodę z Flex 4 bez najmniejszych problemów!