W książce autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące w sektorze usług w Polsce, wskazując czynniki, które te procesy ułatwiły i przyspieszyły, oraz zwracając szczególną uwagę na:
- identyfikację zakresu i nasilenia poszczególnych czynników globalizacji w sektorze usług
- stopień zdominowania sekcji usług przez procesy globalizacji
- ustalenie społeczno-ekonomicznych skutków procesów globalizacji w sektorze usług
- szanse i zagrożenia rozwoju w sektorze usług i poszczególnych jego sekcjach
- dynamiczny rozwój technologii informacyjnych i informatycznych i ich wpływ na wykształcenie nowych rodzajów usług.
Książka przeznaczona jest dla: studentów kierunków ekonomicznych, analityków gospodarczych oraz osób podejmujących decyzje w zakresie polityki gospodarczej.
- identyfikację zakresu i nasilenia poszczególnych czynników globalizacji w sektorze usług
- stopień zdominowania sekcji usług przez procesy globalizacji
- ustalenie społeczno-ekonomicznych skutków procesów globalizacji w sektorze usług
- szanse i zagrożenia rozwoju w sektorze usług i poszczególnych jego sekcjach
- dynamiczny rozwój technologii informacyjnych i informatycznych i ich wpływ na wykształcenie nowych rodzajów usług.
Książka przeznaczona jest dla: studentów kierunków ekonomicznych, analityków gospodarczych oraz osób podejmujących decyzje w zakresie polityki gospodarczej.