Wykorzystaj możliwości Excela, aby ułatwić sobie pracę i zarządzanie domowymi finansami
Jak wykorzystywać funkcje zagnieżdżone do obliczania premii?
Jak importować dane finansowe z wielu źródeł?
Jak tworzyć zestawienia zbiorcze z zastosowaniem sum częściowych?
Microsoft Office Excel 2007 to nowoczesne narzędzie, które można wykorzystać nie tylko w biurze, ale także do sprawnego zarządzania finansami domowymi. Program ten pozwala na dokonywanie zaawansowanych i skomplikowanych wyliczeń, analiz i zestawień, a poza tym posiada ogromne możliwości prezentacji danych. Dzięki zagnieżdżaniu funkcji może być stosowany do wyliczania premii lub wskazywania pracowników, którzy mają dostać nagrodę. W warunkach domowych przy użyciu Excela możesz dokonać wyboru najlepszej oferty kredytowej lub funduszu inwestycyjnego.
"Excel 2007 w firmie. Controling, finanse i nie tylko" pokazuje, w jaki sposób korzystać z programu w charakterze narzędzia analiz. Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz pracę z Excelem, czy też używałeś go już wcześniej. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń oraz konkretnych przykładów wraz z objaśnieniami, które wskazują na różne zastosowania tego programu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób używać Excela do planowania płynności finansowej albo jak obliczyć okres zwrotu nakładów. Nauczysz się tworzyć prezentacje danych oraz własne funkcje. Co ważne, ten podręcznik został skonstruowany tak, żebyś mógł nie tylko wykorzystywać, ale i łączyć poszczególne funkcjonalności - i w efekcie biegle poruszać się wśród ogromnej liczby możliwości tej niesamowitej aplikacji.
Funkcje statystyczne, logiczne i tekstowe
Funkcje matematyczne i trygonometryczne
Adresy względne i bezwzględne
Operacje finansowe z wykorzystaniem daty i czasu
Funkcje zagnieżdżone
Analiza finansowa
Analiza wielokryterialna
Udostępnianie skoroszytu
Ochrona danych przed kopiowaniem
Automatyzacja pracy z danymi
Excel 2007 -- praktyczny zestaw nowoczesnych rozwiązań do zarządzania finansami firmowymi i domowymi.
Jak wykorzystywać funkcje zagnieżdżone do obliczania premii?
Jak importować dane finansowe z wielu źródeł?
Jak tworzyć zestawienia zbiorcze z zastosowaniem sum częściowych?
Microsoft Office Excel 2007 to nowoczesne narzędzie, które można wykorzystać nie tylko w biurze, ale także do sprawnego zarządzania finansami domowymi. Program ten pozwala na dokonywanie zaawansowanych i skomplikowanych wyliczeń, analiz i zestawień, a poza tym posiada ogromne możliwości prezentacji danych. Dzięki zagnieżdżaniu funkcji może być stosowany do wyliczania premii lub wskazywania pracowników, którzy mają dostać nagrodę. W warunkach domowych przy użyciu Excela możesz dokonać wyboru najlepszej oferty kredytowej lub funduszu inwestycyjnego.
"Excel 2007 w firmie. Controling, finanse i nie tylko" pokazuje, w jaki sposób korzystać z programu w charakterze narzędzia analiz. Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz pracę z Excelem, czy też używałeś go już wcześniej. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń oraz konkretnych przykładów wraz z objaśnieniami, które wskazują na różne zastosowania tego programu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób używać Excela do planowania płynności finansowej albo jak obliczyć okres zwrotu nakładów. Nauczysz się tworzyć prezentacje danych oraz własne funkcje. Co ważne, ten podręcznik został skonstruowany tak, żebyś mógł nie tylko wykorzystywać, ale i łączyć poszczególne funkcjonalności - i w efekcie biegle poruszać się wśród ogromnej liczby możliwości tej niesamowitej aplikacji.
Funkcje statystyczne, logiczne i tekstowe
Funkcje matematyczne i trygonometryczne
Adresy względne i bezwzględne
Operacje finansowe z wykorzystaniem daty i czasu
Funkcje zagnieżdżone
Analiza finansowa
Analiza wielokryterialna
Udostępnianie skoroszytu
Ochrona danych przed kopiowaniem
Automatyzacja pracy z danymi
Excel 2007 -- praktyczny zestaw nowoczesnych rozwiązań do zarządzania finansami firmowymi i domowymi.