Email Marketing By the Numbers

Chris Baggott
Email Marketing By the Numbers
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Get far better results from e-mail marketing than you thought possible E-mail is one of the greatest, most revolutionary marketing tools ever invented. Unfortunately, most businesses have no idea of its full potential-they think e-mail is nothing more than an electronic version of their normal marketing materials, such as newsletters. In E-Mail Marketing By the Numbers, Chris Baggott reveals the e-mail marketing tactics used by some of the biggest and most successful companies-and he shows small and mid-sized business owners how to level the playing field by applying those same techniques-at very low cost-to their marketing efforts. Chris Baggott (Greenfield, IN) is cofounder and chief marketing officer of ExactTarget, a leading e-mail software firm. A regular speaker on database and e-mail marketing, he has presented at such venues as the Harvard Business School Entrepreneurship Conference, Ad:Tech, the American Advertising Federation, and the American Marketing Association, among others.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-470-12245-7, 9780470122457
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Email Marketing By the Numbers nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Email Marketing By the Numbers. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl