Dziennikarstwo i media. Tom 8. Kody i strategie w komunikacji

Igor Borkowski
Dziennikarstwo i media. Tom 8. Kody i strategie w komunikacji
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Kto? Co? Do kogo? W jakim celu? Z jakim skutkiem? To odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma „Dziennikarstwo i Media” zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.
Data wydania: 2018
ISBN: 978-83-229-3604-7, 9788322936047
Wydawnictwo: WUWr - Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego
Stron: 244

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Dziennikarstwo i media. Tom 8. Kody i strategie w komunikacji nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziennikarstwo i media. Tom 8. Kody i strategie w komunikacji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl