W 1921 roku Léonce Houx-Wardiougue założył fabrykę kosmetyków. Obecnie jego syn Aymard przejął stery interesów i próbuje stworzyć nowoczesne przedsiębiorstwo. Géraldo-Georges, syn Aymarda i wnuk Léonce?a, zajmuje się kampanią marketingową zorganizowaną wokół osoby dziadka, mającą na celu odbudowę potęgi rodzinnej firmy. Géraldo-Georges jest prawiczkiem i tchórzem, dlatego ojciec nim pogardza. Jednak Léon postanawia wprowadzić wnuka w prawdziwe życie. Daje mu do palenia dziwne papierosy i pomaga odnaleźć własną drogę ? na zgubę reszty rodu... Wybitny album klasyków współczesnego komiksu francuskiego ? rysownika Nicolasa de Crécy?ego (m.in. znakomita seria Bibendum Céleste) i scenarzysty Sylvaina Chometa, twórcy filmu Trio z Belleville. Połączenie surrealizmu z krytyką współczesnego, konsumpcyjnego stylu życia, a jednocześnie śmieszna, wzruszająca i przerażająca historia o życiu pewnej bogatej rodziny, która ma ambicję pozostania na szczycie high life?u.