Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu.
Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej.
Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów.
Korzystając z wyników naukowych badań nad tym co motywuje ludzi, Pink ujawnia rozbieżność między nauką a praktyką w biznesie, i uzmysławia, jaki to ma wpływ na każdy aspekt naszego życia. Dowodzi, że to co działało skutecznie w dwudziestym wieku, jest w zupełnym rozbracie ze współczesnymi wyzwaniami. W Drive Pink zajmuje się trzema elementami prawdziwej motywacji - autonomią, mistrzostwem i celem - oraz proponuje mądre, nowatorskie techniki, by je wprowadzić w życie. A przy sposobności zabiera nas do firm, które stosują nowe podejście w motywowaniu i przedstawia nam naukowców oraz przedsiębiorców, którzy śmiało wskazują drogę ku przyszłości.
Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej.
Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów.
Korzystając z wyników naukowych badań nad tym co motywuje ludzi, Pink ujawnia rozbieżność między nauką a praktyką w biznesie, i uzmysławia, jaki to ma wpływ na każdy aspekt naszego życia. Dowodzi, że to co działało skutecznie w dwudziestym wieku, jest w zupełnym rozbracie ze współczesnymi wyzwaniami. W Drive Pink zajmuje się trzema elementami prawdziwej motywacji - autonomią, mistrzostwem i celem - oraz proponuje mądre, nowatorskie techniki, by je wprowadzić w życie. A przy sposobności zabiera nas do firm, które stosują nowe podejście w motywowaniu i przedstawia nam naukowców oraz przedsiębiorców, którzy śmiało wskazują drogę ku przyszłości.
Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.