Człowiek z perspektywy biznesu

Kinga Machowicz
Człowiek z perspektywy biznesu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców. Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-7363-858-7, 9788373638587
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski KUL

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Człowiek z perspektywy biznesu? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Człowiek z perspektywy biznesu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl