Consumer-Centric Category Management

J. Karolefski
Consumer-Centric Category Management
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal to help retailers and their manufacturer partners succeed by offering the right selection of products that are marketed and merchandised based on a complete understanding of the consumers they are committed to serving. This book, which explores both the state of and the state-of-the-art in category management, is for everyone with a vested interest in category management. It can serve such a broad audience because category management is about bringing a structured process to how executives think and make decisions about their businesses, no matter what information and information technology they have access to.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-471-70359-4, 9780471703594
Język: angielski
Wydawnictwo: Wiley&Sons

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Consumer-Centric Category Management aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Consumer-Centric Category Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl