Poszukujecie kryteriów, które powiedzą wam, czy możecie sami prowadzić coaching pracowników, czy musicie sięgnąć po pomoc profesjonalnego coacha? A może zastanawiacie się, czy sami nie powinniście poddac się temu procesowi? Coaching często postrzega się niemal jako cudowna broń pomocna w rozwoju osobistym. Jednak co rzeczywiście kryje sie pod tym pojęciem? Książka "Coaching, czyli wspieranie rozwoju pracowników. 99 porad, jak zwiększyć kompetencje zespołu" w sposób praktyczny pokaże wam - jako menadżerom prowadzącym coaching - jak wyjaśnic warunki ramowe coachingu pracowników i skutecznie kształtować ten proces. Poznacie użyteczne i skuteczne metody, nauczycie się pomocnych interwencji oraz dowiecie sie, jak uniknąć pułapek i zapewnic sukces działań w ramach coachingu. Temat naświetlono z perespektywy różnych ról: menedżera będącego trenerem swoich pracowników, zleceniodawcy coachingu oraz samego coachee ( osoby poddawanej coachingowi )