Cel II: To nie przypadek

E. M. Goldratt
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Cel II: To nie przypadek
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Podobnie jak tom pierwszy, książka ta oparta jest na rzeczywistych historiach kilku zwykłych firm, które uzyskały niezwykłe wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Jej lektura umożliwia Czytelnikowi samodzielne wdrożenie przełomowych rozwiązań dotyczących całej firmy, a nie tylko produkcji, wykraczających daleko poza to, co zaprezentowano w tomie pierwszym.Jest to drugi tom pasjonującej powieści biznesowej Cel I — bestsellera, który rozszedł się w ponad 4.000.000 egzemplarzy, od Stanów Zjednoczonych do Japonii, gdzie sprzedaje się lepiej, niż Harry Potter. Jak tom pierwszy zapoczątkował rewolucję w zarządzaniu produkcją, tak niniejsza książka stanowi równie innowacyjne podejście do problematyki: - marketingu - strategii Niezwykłość tej książki polega na tym, że mimo przystępnej formy daje ona bardzo jasną i praktyczną odpowiedź na pytanie: Jak w krótkim czasie istotnie zwiększyć zysk mojej firmy? Goldratt odsłania przed Czytelnikiem konkretne metody, które może użyć każdy, by rozwiązać dowolny problem, tak z dziedziny zarządzania, jak i z życia osobistego. Opis książk: Alex Rogo realizuje z powodzeniem swą misję wiceprezesa holdingu UniCo. Udaje mu się w ciągu roku doprowadzić do rentowności zarządzaną przez niego grupę firm. Jednak rutynowe z pozoru zebranie rady nadzorczej przyjmuje niespodziewany obrót. Mimo spektakularnych wyników osiągniętych przez Alexa, sytuacja finansowa całego holdingu UniCo nie jest najlepsza. Aby ratować firmę, rada nadzorcza przegłosowuje sprzedaż grupy przedsiębiorstw zarządzanej przez Alexa Rogo. Co zrobić, by uratować trzy firmy przed przejęciem przez konkurencję i zamknięciem? Jedynym rozwiązaniem jest dokonanie czegoś niemożliwego: w ciągu trzech miesięcy Alex musi w dramatyczny sposób zwiększyć zyski osiągane przez każdą z trzech spółek. Z pomocą Julii Alex stosuje narzędzia myślowe pomagające uzyskać odpowiedzi na pytania: ,,Co zmienić?‘’, ,,Na co to zmienić?’’ i ,,Jak spowodować zmianę?’’. Udaje mu się wypracować przełomowe rozwiązania, które mogą odwrócić, wydawałoby się przesądzony, los firm ze swojej grupy. W trakcie tych poszukiwań, Alex wraz ze swoim zespołem dokonują rewolucji w dziedzinie dystrybucji i logistyki, marketingu, sprzedaży oraz strategii zarządzania firmą. Kolejny fenomenalny sukces Alexa uwieńczony jest niespodziewaną nagrodą.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-60665-04-6, 9788360665046
Wydawnictwo: MINT Books

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Cel II: To nie przypadek nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

MI
@mintbooks
2011-07-19
10 /10

Cytaty z książki

O nie! Książka Cel II: To nie przypadek. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl