Codzienne życie VIP-ów, kulisy public relations i marketingu filmowego oraz bezpardonowa walka o komercyjny sukces w błyskotliwej, wciągającej powieści, która obnaża mechanizmy show-biznesu. Karen Jacobs rozpoczyna pracę w dziale public relations znanej wytwórni filmowej. Twardą ręką rządzą tam budzący powszechną grozę bracia Waxmanowie. Wkrótce wciąga ją szaleńczy wir przygotowań oscarowej gali, kolejnych premier, kontaktów z dziennikarzami i agentami chimerycznych gwiazd. Czytelnik ma świetną zabawę, odgadując zaszyfrowane tytuły głośnych filmów i nazwiska słynnych aktorów oraz poznając ciekawostki związane z ich charakterem i życiem. Autorka w dowcipny sposób, z dystansem, przedstawia „wielkich tego świata" i styl ich działania. Z barwnego opisu wyłania się jednak ważne pytanie: jak daleko można się posunąć i do jakich manipulacji się uciec, żeby wykreować kinowy megahit? Rachel Pine pracowała w dziale public relations wytwórni Miramax. Obecnie jest szefową marketingu wydawnictwa Doubledown Media. to jej ciepło przyjęty debiut powieściowy, porównywany do takich głośnych tytułów, jak Diabeł ubiera się u Prady Lauren Weisberger czy Niania w Nowym Jorku Nicoli Kraus i Emmy McLaughlin.