Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Części składowe biznesplanu Atrakcyjne przedstawienie firmy i jej potencjału Streszczenie jako trzon dokumentu Rodzaje analiz i planów Określanie kamieni milowych Elementy istotne dla inwestorów Test na profesjonalny biznesplan Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości. Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt — Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek. Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku. Sprawdź: w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku; jak oceniać skalę podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków; co sprawdzać u swoich konkurentów; gdzie zdobywać środki finansowe dla Twojego przedsięwzięcia. Książki z serii „Osobisty Mentor” są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu — te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bądź menedżerem, który potrafi: skutecznie sprzedawać swoje pomysły; konstruować logiczne biznesplany; zwięźle przedstawiać skomplikowane informacje; dokonywać analiz finansowych; wykorzystywać narzędzia marketingu-mix. Linda A. Cyr jest partnerem w Tapestry Networks — firmie organizującej forum wymiany opinii dla liderów. Forum to wspiera zmiany w życiu ekonomicznym i społecznym oraz codziennym funkcjonowaniu organizacji. W swojej karierze zajmowała się doradztwem strategicznym zarówno od strony praktycznej, jak i naukowej. Była adiunktem w Sloan School of Management w Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz Harvard Business School, gdzie prowadziła autorskie wykłady z zakresu zarządzania i przywództwa. Jest także autorką licznych artykułów oraz studiów przypadków z zakresu biotechnologii, rynków dób konsumpcyjnych, technologii.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-246-1545-2, 9788324615452
Wydawnictwo: Onepress
Seria: Osobisty Mentor
Kategoria: Ekonomia
Stron: 152

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl