W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się:
? jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
? jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
? jak stworzyć ?marketingową historię? firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
? jak opanować wpływ ?przypadkowych rzeczników? i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
? jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Dzięki tej publikacji dowiesz się:
? jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
? jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
? jak stworzyć ?marketingową historię? firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
? jak opanować wpływ ?przypadkowych rzeczników? i wykorzystać ich dla własnej korzyści,
? jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.