Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Paul N. Hague
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku. Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-83-246-0082-3, 9788324600823
Wydawnictwo: Onepress

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl