Arts Marketing Insights

J. Bernstein
Arts Marketing Insights
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The best of proven marketing wisdom and new ideas to bring arts marketing into the future This resource shows arts managers and marketers how to reevaluate their marketing strategies in light of changes in their audiences, the economy, and the place the arts hold in peoples pervasive marketing focus on customer convenience and relationship building. She offers both long-range marketing planning and short-term solutions, helping readers conduct research and provide top-notch customer service. Joanne Scheff Bernstein (Northfield, IL) is Adjunct Associate Professor of Arts Management at Northwestern University and the coauthor of Standing Room Only (0-87584-737-4).
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-7879-7844-0, 9780787978440
Język: angielski
Wydawnictwo: PFEIFFER & CO

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Arts Marketing Insights? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Arts Marketing Insights. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl