Tajemnicze praktyki z pogranicza sprzedaży, psychologii i magii
Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
Przemiana słowa w złoto
Eliksir wiecznego sukcesu
"Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.
Jarosław Waśkiewicz,
dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl
NLP masz we krwi
Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy - niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.
Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika - mistrzowsko wykorzystanej perswazji.
Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?
Skuteczna inżynieria perswazji:
Proces sprzedaży - od powitania do zamknięcia.
Narzędzia manipulacji - słowa i gesty.
Oferowanie korzyści i triki myślowe.
Elementy sukcesu w negocjacjach.
Mapa myśli - znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
Metody programowania własnych zachowań.
Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.
To najbardziej przyjazna w lekturze ze znanych mi książek o wykorzystaniu NLP w biznesie.
Zbigniew Grzegorzewski,
CEO Magazyn Top Menedżerów
Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
Przemiana słowa w złoto
Eliksir wiecznego sukcesu
"Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.
Jarosław Waśkiewicz,
dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl
NLP masz we krwi
Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy - niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.
Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika - mistrzowsko wykorzystanej perswazji.
Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?
Skuteczna inżynieria perswazji:
Proces sprzedaży - od powitania do zamknięcia.
Narzędzia manipulacji - słowa i gesty.
Oferowanie korzyści i triki myślowe.
Elementy sukcesu w negocjacjach.
Mapa myśli - znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
Metody programowania własnych zachowań.
Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.
To najbardziej przyjazna w lekturze ze znanych mi książek o wykorzystaniu NLP w biznesie.
Zbigniew Grzegorzewski,
CEO Magazyn Top Menedżerów