ADVERTISING

Uwe Stoklossa
ADVERTISING
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Hundreds of the most inspired ads and ad campaigns from thebest creative teams in the world Copywriter and designer Uwe Stoklossashares the secrets behind successful advertising with countless examples ofads he has collected from around the world, and also in accessible,intriguing essays he writes on perception, optical tricks and illusion.Advertising: New Techniques for Visual Seduction will arm designers with amyriad of clearly explained techniques for visual seduction, and willappeal to advertising agencies, art directors and all brand professionals.
ISBN: 978-0-500-28909-9, 9780500289099
Język: angielski
Wydawnictwo: Thames & Hudson

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka ADVERTISING aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka ADVERTISING. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl