Książka ta uczy podstaw obsługi nowego programu animacyjnego firmy Adobe, o nazwie LiveMotion. Na początku Czytelnicy poznają narzędzia programu i techniki tworzenia obiektów, w tym figur i tekstu. Nabyte umiejętności służą do modyfikowania wyglądu obiektów za pomocą filtrów i stylów. Książka przedstawia krok po kroku sposoby tworzenia interaktywnych, animowanych obiektów. Dzięki przykładowym projektom, zawartym w drugiej części, Czytelnicy mają okazję wykorzystać i poszerzyć zdobytą wiedzę, tworząc interesujące pliki LiveMotion. Jak korzystać z narzędzi programu Tworzenie i edytowanie figur i obiektów tekstowych Używanie filtrów i za ich pomocą uatrakcyjnianie wyglądu obiektów Stosowanie stylów i dodawanie warstwy do obiektów, zwiększając tym sposobem ich złożoność i funkcjonalność Tworzenie prostych animacji i funkcji interaktywnych Jak maksymalnie wykorzystać programowe narzędzia do tworzenia animacji i interaktywności Ożywianie witryny sieci Web i tworzenie animowanych prezentacji Profesjonalne sposoby zachowywania i eksportowania plików Wykorzystywanie nabytych umiejętności przy wykonywaniu interesujących, opisanych krok po kroku, projektów