Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.
Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:
Praca z oknem Track View i kontrolerami.
Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
Konstruowanie hierarchii obiektów.
Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
Matematyka i fizyka w animacji
wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
Efekty renderingu (Render Effects).
Język programowania MAXScript w animacji.
Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:
Praca z oknem Track View i kontrolerami.
Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
Konstruowanie hierarchii obiektów.
Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
Matematyka i fizyka w animacji
wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
Efekty renderingu (Render Effects).
Język programowania MAXScript w animacji.