Książka wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.Uczy wykorzystywania zjawisk p...
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i me...
Przymiotnikiem, który chyba najczęściej towarzyszy słowu ?decyzja?, jest przymiotnik ?racjonalna?, bądź ?nieracjonalna?. Ten pierwszy przymiotnik chętnie stawiamy wtedy, gdy mówimy o decyzjach własnyc...
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywaj...
Książka ta koncentruje się na błędach oceniania, na jego niedoskonałościach. Jej lektura musi prowadzić do wniosku, że jakość naszych ocen nie jest nadzwyczajna, że przy ich dokonywaniu wpadamy w roz...
Teoria decyzji jest pierwszym w historii zbiorem metod służących do racjonalnego wyważania ryzyka.- i jej poświęcona jest ta książka.Nie jest ona jednak suchym wykładem teorii, ale skoncentrowano się ...