Radosław Mącik

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Przedsiębiorczość internetowa
Przedsiębiorczość internetowa
Mirosław Łoboda, Radosław Mącik

Praca traktuje o przedsiębiorczości internetowej, zjawisku, które pojawiło się wraz z upowszechnieniem Internetu w gospodarce i jest odmianą tradycyjnej działalności przedsiębiorczego homo oeconomicus...

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych
Radosław Mącik

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora z...

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Radosław Mącik

Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu Internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl