Paweł Sala
Zostań fanem autora:

Paweł Sala

Autor
Jest specjalistą ds. e-mail marketingu, trenerem, menedżerem, konsultantem. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Członek SMB oraz IAB Polska.

Książki

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
4 wydania
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław Królewski, Paweł Sala
Seria: Marketing PWN

Bestseller Nowe wydanie Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketi...

Pokolenie porno i inne niesmaczne utwory teatralne
Pokolenie porno i inne niesmaczne utwory teatralne
Roman Pawłowski, Henryk Sułek, Krzysztof Bizio, Paweł Jurek ...

Książka z CD. Opracowanie, wprowadzenie, teksty o autorach i wybór tekstów: Roman Pawłowski, redakcja: Henryk Sułek. Antologia zawiera dramaty następujących autorów: - Krzysztof Bizio - Toksyny; - Paw...

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
Paweł Sala

„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl