Mirosław Lakomy

Autor
Zostań fanem autora:

Książki

Bezpieczeństwo informacyjne w dobie postprawdy
Bezpieczeństwo informacyjne w dobie postprawdy
Tomasz W. Grabowski, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski

Prezentowany tom studiów obejmuje szereg prac poświęconych bezpieczeństwu informacyjnemu w dobie postprawdy. Bezpieczeństwo informacyjne rozumiane jest tu szeroko jako stan warunków wewnętrznych i zew...

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy

Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowad...

NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej
NetoDEMOkracja: Web 2.0 w sferze publicznej
Konrad Oświecimski, Aleksandra Pohl, Mirosław Lakomy

Książka prezentuje doświadczenia badaczy zajmujących się relacjami demokracji i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Dotyczy zjawiska, które określić można mianem netodemokracji (neologizm...

Postprawda jako zagrożenie dla dyskursu publicznego
Postprawda jako zagrożenie dla dyskursu publicznego
ks. Tomasz Grabowski, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski

Celem niniejszej publikacji jest wskazanie na aktualne zagrożenia dla tak zasadniczych wartości w dyskursie publicznym jak prawda i prawdomówność. Współcześnie globalną platformą dyskursu publicznego ...

Problemy demokracji
Problemy demokracji
Mirosław Lakomy, Maria Nowina Konopka

Rok 2014 uznać można za jubileuszowy przynajmniej z trzech ważkich powodów. Po pierwsze ze względu na setną rocznicą wybuchu I wojny światowej, w wyniku której na mapie tego regionu pojawiły się nowe...

Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo
Mirosław Lakomy

Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie s...

Rynek istota geneza
Rynek istota geneza
Mirosław Lakomy

Książka przedstawia problematykę historii rynku oraz roli państwa w gospodarce. Opisuje także istotę pojęcia rynku oraz znaczenia mechanizmu rynkowego opartego na zależnościach między popytem, podażą ...

Rynek medialny
Rynek medialny
Mirosław Lakomy

"Wielu medioznawców wieszczy koniec epoki Gutenberga. Jej schyłek dostrzegamy coraz bardziej, obserwując przemiany, jakim w szybkim tempie podlegają media elektroniczne. Dynamiczny rozwój nowych medió...

Rynek radiowy w Polsce. Dyskurs politologiczny
Rynek radiowy w Polsce. Dyskurs politologiczny
Mirosław Lakomy

Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku 1989. Stanowi ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego w naszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem j...

Zarządzanie i nowe technologie ICT w sferze publicznej
Zarządzanie i nowe technologie ICT w sferze publicznej
Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski

W 1948 roku Norbert Wiener, inżynier pracujący w Instytucie Technologicznym w Massachusetts, opublikował pracę pod tytułem Cybernetics: Or Control and Communication in the Animal and Machine, rozpoczy...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl