Marta Koziarz
Zostań fanem autorki:

Marta Koziarz

Autorka
Marta Koziarz — Head of SEM w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Przygodę z Google Ads i analityką zaczęła już na studiach. W branży marketingu internetowego pracuje od 2014 roku. Od tamtej pory przeprowadziła wiele szkoleń z Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager. Prelegentka na warsztatach semKRK. Wykładowczyni Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, a także Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Finalistka konkursu Google Premier Partners Awards EMEA. Obecnie kieruje zespołem specjalistów SEM, badającym możliwości różnych systemów reklamowych i narzędzi analitycznych. Fanatyczka liczb, tabel, wykresów i analiz.

Fot. źródło: https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-google-analytics-4-dla-biznesu-e-commerce-ma-marta-koziarz-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,marin2.htm?srsltid=AfmB

Książki

Marketing internetowy w Google
Marketing internetowy w Google
Marta Koziarz, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szcz...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2025 nakanapie.pl