Doktor biofizyki, bioinformatyczka i badaczka danych. Zanim nabawiła się dzieci, była fajna: podróżowała po Azji i Ameryce, zwiedziła pół Europy autostopem, jeździła konno, trenowała sztuki walki, chodziła po górach, grała w gry fabularne, używała roweru jako miejskiego środka transportu, zanim stało się to modne, a także koordynowała działalność warszawskiej Mensy. Dziś, rozdarta między macierzyństwem a pracą zawodową, postanowiła poświęcić się pisaniu. Tworzy wspólnie z mężem, Marianem Siwiakiem, bo sama albo nadal siedziałaby nad pustą pierwszą stroną, albo zaśmiecała kolejną szufladę.
Współautorka thrillera socjologicznego Pharmacon (Wydawnictwo Key Text, 2021); opowiadań z gatunku fantastyki naukowej: Pokój z widokiem na wojnę (w antologii Umieranie to parszywa robota, 2019) i Ciemnością spowity („Esensja”, 2013); satyrycznej serii Skontaktujemy się z panem („Korpo Voice”, 2021), oraz jej anglojęzycznego odpowiednika We Will Call You („Towards Data Science”, 2020); felietonów o tematyce społecznej (m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Forum Akademickim”); a także publikacji naukowych w kilku branżowych periodykach o onieśmielających tytułach.
Współautorka thrillera socjologicznego Pharmacon (Wydawnictwo Key Text, 2021); opowiadań z gatunku fantastyki naukowej: Pokój z widokiem na wojnę (w antologii Umieranie to parszywa robota, 2019) i Ciemnością spowity („Esensja”, 2013); satyrycznej serii Skontaktujemy się z panem („Korpo Voice”, 2021), oraz jej anglojęzycznego odpowiednika We Will Call You („Towards Data Science”, 2020); felietonów o tematyce społecznej (m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Forum Akademickim”); a także publikacji naukowych w kilku branżowych periodykach o onieśmielających tytułach.