Marcin Cichocki

Autor 3 czytelników
Zostań fanem autora:
6.3 /10
4 oceny z 1 książki,
przez 4 kanapowiczów
Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl



Książki

Zawód: copywriter
Zawód: copywriter
Marcin Cichocki
6.3/10

Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą...

Mind hacking
Mind hacking
Marcin Cichocki
Seria: Marketing PWN

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stron...

Przetwarzanie danych w Excelu. Laboratorium Power Query
Przetwarzanie danych w Excelu. Laboratorium Power Query
Marcin Cichocki

Jeśli wykonujesz jakąkolwiek pracę biurową albo wymagającą analizy danych, na pewno wiesz, ile czasu zajmuje ich wyszukiwanie i segregowanie, a potem jeszcze wyłuskiwanie z nich sensu i potrzebnych ci...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl