Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog...
Codzienność, jakkolwiek różnie definiowana, jest zawsze niedającym się „ominąć” ludzkim, życiowym doświadczeniem. Różnorodność tematów i perspektyw, w jakich tematy te są przedstawiane, czyni tom pod ...
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w medi...
Pani dr Małgorzata Bogunia-Borowska przyzwyczaiła swoich czytelników do tego, że prowadzi bardzo rzetelny i wiarygodny wywód naukowy, a jednocześnie ujmuje go w atrakcyjnej formie językowej. W przypad...
Omawiana w książce tematyka ma charakter uniwersalny i jest fundamentalna dla życia społecznego, kulturowego, politycznego, ekonomicznego, gospodarczego, religijnego każdych czasów. Jest ona poświęco...
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek. W niebanalnej oprawie graficznej. Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji. Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma...
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest rekla...
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medial...