Elizabeth Klehfoth to mieszkająca w Los Angeles pisarka, której debiutem literackim jest „Dom nad jeziorem Langely”. Dorastała w Elkhart w Indianie, ukończyła Uniwersytet Indiana, gdzie uczyła się technik pisarskich oraz kompozycji.
Charlie prześladuje wspomnienie rodzinnej tragedii. Pewnego lata Grace Fairchild, młoda i piękna żona potentata rynku nieruchomości, Alistaira Calloway’a, znika bez śladu z rodzinnego domu nad jeziore...
Charlie Calloway has a life most people would kill for – a tight-knit family, a loyal set of friends, and top grades at a privileged boarding school. But Charlie's never been interested in what most p...
Ładne dziewczyny nigdy nie muszą się o coś starać, ale brzydkie są skazane na wysiłek przez całe życie. Muszą skłaniać ludzi, by zwracali na nie uwagę. Sporo wysiłku kosztuje sprawienie, by inni dostrzegli, że są zabawne albo mądre, lub śmiałe. Piękne zaś siedzą po prostu i uśmiechają się do ciebie i są albo cholernie miłe i cholernie słodkie, aż ma się ochotę wziąć je na stronę i powiedzieć im jakąś bardzo nieprzyjemną prawdę, żeby zetrzeć im z twarzy głupi uśmiech, albo tak cholernie nieprzyjemne i ciągle niezadowolone, że chciałoby się skopać je parę razy, żeby im przypomnieć, że można je posiniaczyć i złamać tak samo łatwo jak wszystkich.
“... każde zdjęcie powstaje po raz drugi, kiedy patrzy na nie widz. Bo nie widzi się fotografii takiej, jaka jest, tylko taką, jakim się jest samemu. Wnosi się do niej własny kontekst, własną historię, własny sposób postrzegania. Nadaje się jej znaczenie. Moim zdaniem to, co ludzie widzą, patrząc na zdjęcie, mówi więcej o nich niż o tym, co właściwie zostało sfotografowane.”