W pracy Autor zajął się problematyką zarządzania wiedzą, która jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania i powoli zdobywa coraz większe uznanie w tzw. praktyce gospod...
Szara strefa jest niewątpliwie pewnym fenomenem gospodarczym. Występuje w każdym kraju, różni się jedynie skalą, formą, źródłami oraz efektami jakie wywołuje. Szarej strefy nie należy marginalizować, ...
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozw...
W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka pro...
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kszta-tki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy? Jak zdobyć i utrzymać klienta? Jak się ub...
W publikacji podejmowane sa kwestie fundamentalne dla organozacji gospodarczych, autor od podstaw bada tzw. życiowe, elementarne zależności istnienia i rozwoju organizacji uwarunkowane aktywnością i r...