Książki

Dla kogo telewizja Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej
Dla kogo telewizja Model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej
Beata Ociepka

I. Media i przejście do demokracji; II. Telewizja jako medium publiczne; III. Doświadczenia Czech, Polski i Węgier w budowaniu mediów publicznych; IV. Skutki komercjalizacji dla realizacji misji telew...

Komunikowanie międzynarodowe
2 wydania
Komunikowanie międzynarodowe
Beata Ociepka

Miniony, XX, wiek to czas rozkwitu wszelkich form międzynarodowej komunikacji. Nauka mówiąca właśnie o tym, jak słowa i obrazy oraz zawarte w nich znaczenia pokonują bariery wyznaczane granicami państ...

Niemiecki wydawca - polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej
Niemiecki wydawca - polski czytelnik. Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej
Justyna Woźna, Beata Ociepka

W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. W podtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakte...

Public relations w teorii i praktyce
Public relations w teorii i praktyce
Beata Ociepka

Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii or...

Teoria i praktyka propagandy
Teoria i praktyka propagandy
Janina Fras, Bogusława Dobek-Ostrowska, Beata Ociepka

Politycy, publicyści, ludzie związani z mediami wolą unikać słowa ?propaganda?. Ze względu na kontrowersje narosłe wokół działań propagandowych słowo to źle się kojarzy nie tylko Polakom. Wszyscy mamy...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl