Anna Gorączka
Zostań fanem autorki:

Anna Gorączka

Autorka
Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG na różnych stanowiskach w obszarze Insight i strategii. Obecnie w Żabka Polska pełni rolę Green Officera i odpowiada za budowanie strategii „zielonego” zrównoważonego rozwoju firmy. Współautorka raportów proekologicznych „Ziemianie projektują” (2020) i „Ziemianie regulują”(2020) oraz książek „Data Driven Decisions”(PWN,2018), „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”(PWN, 2020). Częsty prelegent na kongresach branżowych. Trener szkoleń PTBRIO oraz szkoły Consumer Intelligence. Interesuje się gamification, wisdom of crowds oraz ekonomią behawioralną.


Książki

Gamification
Gamification
Anna Gorączka, Michał Protasiuk
Seria: Zrozumieć rynek i konsumenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o ni...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl