Agnieszka Łebkowska
Zostań fanem autorki:

Agnieszka Łebkowska

Autorka
Członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, dyrektor programowy Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO, członkini rady programowej cyklicznej konferencji Cyber, badacz i trener. Autorka modelu Consumer Research Canvas.

Książki

Badanie rynku
2 wydania
Badanie rynku
Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
Seria: Zrozumieć rynek i konsumenta

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użyt...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl